SP opent meldpunt Stadbroek-Molenbeek

2 februari 2009

SP opent meldpunt Stadbroek-Molenbeek

Maandag 2 februari is de SP afdeling Sittard-Geleen -in gezelschap van Jan Marijnissen- wederom de Sittardse wijk Stadbroek ingetrokken, ditmaal om het 'meldpunt Stadbroek-Molenbeek' onder de aandacht te brengen. De SP heeft onlangs toegezegd actief te blijven toezien op de afhandeling van klachten van bewoners door de gemeente. Met de opening van dit meldpunt brengt de SP deze belofte in praktijk.

Jan in Stadbroek

“De SP vindt dat je buurt een thuis moet zijn, waar je jezelf veilig moet voelen en waar je kinderen veilig moeten kunnen opgroeien. De beloften van de gemeente zijn prima, maar ze moeten ook uitgevoerd worden”, aldus afdelingsvoorzitter Andy Dijkstra. "Buurtbewoners moeten klachten omtrent zwerfvuil, straatverlichting en dergelijke uiteraard gewoon melden bij de gemeente. Wordt de klacht niet verholpen, kunnen bewoners dit aan ons melden. Met de onlangs afgeronde ansichtkaartactie hebben we immers aangetoond dat we samen veel kunnen bereiken!".

Molenbeek
Leden van de SP verzamelen zich in Stadbroek

Jeroen aan de deur
Om het meldpunt onder de aandacht van de bewoners te brengen, werd huis-aan-huis aangebeld om een pamflet af te geven.

Jan Marijnissen in Molenbeek
Tijdens de actie werden opnames gemaakt voor SP TeeVee.

SP-ers