Actie Noodrem ook in Stein

11 november 2005

Actie Noodrem ook in Stein

*** UPDATE ***

Door de huidige weersomstandigen vandaag en wat er nog komen gaat, heeft de 'Actie Noodrem' in Stein helaas geen doorgang kunnen vinden. Wij vinden dat jammer, maar helaas kan het niet anders. De omstandigheden dwingen ons er toe.

*** Einde bericht ***

Op zaterdagmiddag 26 november zullen er weer een aantal actieve (bestuur) leden kaarten laten ondertekenen in het winkelcentrum van Stein.
Als vervolg op de zaterdagen in Sittard en Geleen, willen we ook in Stein ons gezicht laten zien. Als bestuur van de Westelijke Mijnstreek willen we alle plaatsen proberen te bereiken waar mogelijk, en vandaar dan ook onze aanwezigheid in het winkelcentrum. De actie zal worden gehouden tussen 13.00u en 16.00u, waarbij hulp van de leden uit Stein altijd welkom is. Of gewoon om eens kennis te maken met de actieve groep die er nu is. Voor iedereen die dan in de buurt is: kom zeker eens langs en misschien ook om een handje te helpen?