Doe mee!

Zonder leden geen partij! Dat geldt voor een actieve beweging als de SP nog veel meer dan voor andere partijen. De SP is namelijk niet alleen rond de verkiezingen actief, maar altijd. Wij zijn denkers en doeners. De SP afdeling Sittard-Geleen draait volledig op vrijwilligers, die er samen hard aan werken hun stad socialer te maken. Wij kunnen daarbij alle helpende handen goed gebruiken!

Wie zoeken wij?

Mensen: man of vrouw, jong of oud, om de SP in de afdeling Sittard-Geleen verder te versterken.
Dat kan op allerlei gebieden en manieren, afhankelijk van jouw specifieke interesse, vaardigheden en de tijd die je te besteden hebt.

Wat bieden wij?

Naast een gezellige omgang met alle anderen die voor SP actief zijn, organiseren we regelmatig ledenbijeenkomsten, variƫrend van filmavond tot discussieavond. Kortom: vrijwilligerswerk bij de SP is samen hard aan de slag, maar je krijgt er ook wat voor terug!

Wat kan ik doen?

Wil je iets doen voor de SP in onze afdeling, maar je weet nog niet precies wat? Kom langs op een ledenbijeenkomst en praat eens met de actieve leden over het werk in onze afdeling. Mail anders de afdeling via sittard-geleen@sp.nl.