NV Reizigers ledenwerfactie

26 januari 2006

NV Reizigers ledenwerfactie

De SP deed mee aan de ledenwerfactie NV Reizigers. Een aantal actieve leden van onze afdeling hebben ledenwerfactie kaarten uitgedeeld op het Station van Sittard op dinsdagmorgen 24 en donderdagmorgen 26 januari. Als SP steunen wij het reizigers alternatief voor Rover, die niet meer de belangen van reizigers vertegenwoordigt zoals het zou moeten, maar meer het oor laat hangen naar de leiding van de NS. Hierdoor komen broodnodige veranderingen niet ten uitvoer.

Noot: klik op de onderstaande plaatjes voor een grotere versie!

"De actie was erg geslaagd", zo verteld een enthousiaste Emil tegen de webredactie, "We hebben twee dagen uitgedeeld op het station in Sittard, en we hebben hiermee zo iedereen wel gehad die überhaupt op Sittard aankomt of vertrekt. We zijn wel 1200 flyers kwijt geraakt gok ik zo."

Emil deelt uit!

Kartika meld "Vooral de donderdagmorgen was het erg druk en er werden toen ook veel kaarten uitgedeeld. Er waren een aantal positieve reacties dat de actie zeker goed was en dat het openbaar vervoer hard toe is aan verbetering. Dit kan er zeker toe leiden dat meer mensen de trein gaan nemen en dat is het uiteindelijke doel van deze actie."
De actie is hiermee echter nog niet afgelopen, er zijn immers nog wat flyers over en deze zullen waarschijnlijk een dezer dagen nog worden uitgedeeld op Geleen-Oost en/of Geleen-Lutterade.

Kartika deelt uit!

Als we alle 2000 kaarten hebben uitgedeeld, is de hoop dat hierbij toch enkele tientallen geinteresseerden op af zullen komen, hiermee is een vruchtbare bijdrage hebben geleverd aan de start van NV Reizigers!

(foto's: Ferenc Pintér)