Oproep aan de leden: laat deze kans(en) niet aan u voorbij gaan.!

18 mei 2006

Oproep aan de leden: laat deze kans(en) niet aan u voorbij gaan.!

Er is in juni de mogelijkheid voor de leden om kennis te maken met de SP en het bestuur van de afdeling Westelijke Mijnstreek. In het Mijnstreek Journaal van deze maand valt deze oproep ook te lezen, maar graag willen we het ook hier op de website vermelden. In een drietal bijeenkomsten willen we u wat meer over de SP en ook over onze afdeling vertellen, dit om de band tussen U en het bestuur te versterken. Een unieke gelegenheid dus voor U om hierbij aanwezig te kunnen zijn.
Laten we dan ook hopen op een grote opkomst, zodat we samen deze avonden tot een succes kunnen maken. Graag verwelkomen we u dan ook voor de 1ste mogelijkheid die er is op donderdagavond 1 juni a.s. Voor verdere info ...

De SP is sinds de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen in Nederland een “grote” partij. De sympathie voor onze partij groeit. Maar, zoals u weet, hebben de inwoners van de tweede grootste gemeente van Limburg niet op de SP kunnen stemmen, omdat onze afdeling nog niet sterk genoeg is.
Samen met uw steun gaan we de afdeling in de komende jaren versterken met lokale SP- activiteiten. Zodat we in 2010 het podium van de gemeenteraad kunnen betreden en vervolgens de hoop van vele mensen voor een betere samenleving waar kunnen maken. Dat is een doel.
Als we dat willen moeten we nú investeren in de kennismaking met elkaar en met de partij. Daarom nodigen we u graag uit voor een aantal interessante kennismakingsavonden in juni.
Deze bijeenkomsten staan gepland op drie donderdagen in de maand juni:
Donderdag 1 juni – een eerste kennismaking met de partij; ‘in vogelvlucht’
Donderdag 15 juni – de visie van de SP; ‘wat willen we’
Donderdag 29 juni – het activisme van de SP; ‘geen woorden maar daden’
Locatie: ‘t Plenkhoes, Bachstraat 2 te Geleen (naast winkelcentrum zuidhof)
Start om 19.30u (de zaal is open om 19.00 en de koffie staat klaar).
De avonden worden geleid door Paul Lempens, raadslid uit Weert en lid van het landelijke scholingsteam.
Het doel van de avonden is u een eerste kennismaking te bieden. Er is ruimte voor uw inbreng en vragen. Uiteraard zijn de avonden gratis toegankelijk voor u als lid. We besluiten de avond met een gezellig drankje op kosten van de afdeling.
Tot ziens op de 1e juni!