Oproep voor een socialer Nederland

22 november 2006

Oproep voor een socialer Nederland

Vandaag zal duidelijk worden hoe Nederland in de komende 4 jaar geregeerd gaat worden. Wordt het keihard rechtdoor met CDA en VVD? Komt er een kraak noch smaak beleid waarin CDA en PvdA elkaar vleugellam maken en in de kuil van het politieke midden rollen? Of komt er een sociale coalitie die zorgt voor mededogen en een rechtvaardige samenleving?

Bos en Balkenende zijn tot elkaar veroordeeld als ze allebei groot worden, het is dan stuivertje wisselen zonder betekenis. We kennen de PvdA uit PvdA/VVD kabinetten en uit PvdA/CDA kabinetten, laat de PvdA nu eens onomwonden kiezen voor een sociale coalitie nu de kans zich voordoet!

Kies daarom NU SP. Met een stem op de SP maakt u niet alleen de SP groot, maar houdt u ook de PvdA links, stuurt u de VVD naar huis en verhindert u het kabinet Balkenende 4 dat Wouter Bos maar steeds niet wil uitsluiten.
Nooit was er zoveel reden om SP te stemmen als deze keer. Samen kunnen we Nederland écht socialer en menswaardiger maken!
Bob Fosko heeft er een aardig filmpje over gemaakt, kijk maar en stuur deze oproep door in de korte tijd die ons nog rest tot de sluiting van de stembussen!

Met vriendelijke groet, dank voor uw hulp,

Jan Marijnissen