Verkiezingsavond NU SP Tweede Kamer

19 november 2006

Verkiezingsavond NU SP Tweede Kamer

De komende woensdagavond zal er de afsluiting zijn van onze campagne NU SP voor de Tweede Kamer. Samen met de leden en sympathisanten van de SP willen we deze avond tot een gezellig en feestelijk iets maken. Met een natje en een droogje zullen we deze avond de uitslagen van de verkiezingsdag gaan volgen, in gesprek zijn met elkaar en met spanning wachten op de definitieve uitslag. De avond zal worden gehouden in 'Het hubertushuis in Oud Geleen, Jan Willenstraat 1. De aanvang van dit verkiezingsfeest zal zijn om 20.00u.

Wat gaat deze avond ons brengen? Wie gaat de grootste worden en het voortouw nemen met het vormen van een coalitie? Blijft de VVD kleiner dan de SP, of toch weer groter? Of gaat Wouter Bos en de PvdA met de eer strijken? Op al deze vragen krijgen we volgende week woensdagavond dan ook een antwoord. Er is in ieder geval een tendens zichtbaar die voorziet dat de SP een grote winst zal gaan behalen. Maar wat er ook gebeurt, een feestje zullen we zeker gaan bouwen.