Algemene Ledenvergadering afdeling in oprichting 'Stein'

1 februari 2008

Algemene Ledenvergadering afdeling in oprichting 'Stein'

De afdeling in oprichting 'Stein' zal op woensdag 16 januari 2008 van 20.00 – 22.00 uur haar eerste Algemene Ledenvergadering houden in het Socio Centrum Stein, Heerstraat-centrum 180A.

Het partijbestuur heeft op 7 december jl. besloten, om op onze aanvraag en het advies van de regiovertegenwoordiger, de SP ledenwerkgroep Stein de status van afdeling in oprichting te geven. Hiermee is de SP afdeling Stein i.o. een feit! De kersverse afdeling in oprichting 'Stein' wilt haar schouders eronder zetten, zodat ze kunnen uitgroeien tot een gezonde, volwaardige afdeling. Op de Algemene Ledenvergadering zal worden besproken wat we de komende tijd gaan doen binnen onze afdeling. Ook stellen we het interim bestuur voor en gaan we in op haar taken.

Wat is een Algemene Ledenvergadering?
Een afdeling binnen de SP dient minimaal eens per jaar een Algemene Ledenvergadering bij elkaar te roepen. Hierbij worden alle leden binnen de afdeling uitgenodigd aanwezig te zijn. Alle aanwezige leden hebben de mogelijkheid mee te praten over de afdeling en/of de partij. Daarnaast is het natuurlijk een leuke gelegenheid andere SP-ers te ontmoeten.

Is het belangrijk om aanwezig te zijn?
Ja! De SP vindt de mening van de leden belangrijk! Hoe meer leden serieus meedenken en meepraten over partij- en afdelingszaken, hoe beter!

Vragen of behoefte aan meer informatie?
Bel: 0648 605 905 of stuur een mailtje naar stein@sp.nl

Tot ziens op woensdag 16 januari!

Bron: SP Sittard-Geleen