Met Sittard-Geleen naar SP-ledendag!

11 maart 2008

Met Sittard-Geleen naar SP-ledendag!

Zondag 18 mei organiseert de SP de Spelendag in Walibi Flevo in Biddinghuizen. Jong of oud, je beleeft gegarandeerd een onvergetelijke dag in de meer dan 40 attracties van Walibi! Vanuit Sittard-Geleen gaat er een bus: voor maar tien euro kun je naar binnen en reis je samen met andere SP-leden heen en terug.

Met de geweldige ledendagen in 'Burgers Zoo' en 'Het land van Ooit' nog in het achterhoofd, gaan we weer een stap verder. In een van de grootste pretparken van Nederland - Walibi Flevo - nodigen we alle SP'ers, hun familie en bekenden (al dan niet lid cvan de SP) uit om samen met ons 'SPELEN 08' mee te maken, met o.a. optredens van bekende Nederlandse topartiesten. Bestel dus snel kaarten want vol = vol! Kaarten a 5 euro p.p. (tot 16 jaar betaal je 2,50) zijn hier te bestellen.

De afdeling Sittard-Geleen regelt busvervoer van Sittard-Geleen naar Biddinghuizen (en natuurlijk weer terug!). Voor kaarten voor deze busreis (a 5 euro p.p.) kun je terecht bij Chris of stuur een mailtje naar sittard-geleen@sp.nl. Opstapplaatsen zullen later -op basis van de aanmeldingen- bepaald worden.

Meer lezen over de SP ledendag? Kijk op www.sp.nl/spelen/