Basta! Tijd voor de ommezwaai!

12 september 2013

Basta! Tijd voor de ommezwaai!

Deze regering sloopt banen en bezuinigd Nederland kapot! De hoogste tijd om dit te stoppen!

PROTESTEER EN GA OP 21 SEPTEMBER MEE NAAR AMSTERDAM!

Vanuit Sittard-Geleen rijden bussen naar Amsterdam. Voor 5 euro (kinderen 2,50) rijd je heen en weer! Geef je op (voor iedere passagier: naam en telefoonnummer) via sittard-geleen@sp.nl of bel met 06-25 44 83 23 (Tom Baars) of 06-11 51 17 05 (Marleen van Rijnsbergen). Deelnemers ontvangen 19 september de definitieve informatie over vertrektijden en opstapplaatsen.

Tientallen organisaties hebben het initiatief genomen om samen duidelijk te maken dat het anders kan en anders moet. Dat is heel waardevol. Hoop, verandering en optimisme is wat we nodig hebben om een einde te maken aan het cynisme en negativisme van VVD en PvdA.

Het kabinet lijkt aan een wanhoopsoffensief begonnen. Het draagvlak voor deze coalitie verdampt als sneeuw voor de zon. Dat is ook niet zo gek. Jonggehandicapten in een instelling leveren volgend jaar bijna 2000 euro in. Alleenstaanden met een klein pensioentje worden volgend jaar meer dan 1600 euro armer. Gemeenten komen zes miljard euro te kort om hun voorzieningen op peil te houden. De kinderbijslag, de kinderopvang en de zorg: dit kabinet spaart niks of niemand.

Emile Roemer:

Ik ben erbij op 21 september in Amsterdam. Want nu moeten we opkomen voor zorg, werk, onderwijs, cultuur en innovatie. Hoe meer mensen naar het Beursplein komen, hoe sneller dit kabinet zijn biezen pakt en hoe sneller we aan de opbouw kunnen beginnen.

Meer informatie? Kijk op www.stopbezuinigingen.nl
Klik hier voor de facebookpagina.
De flyer vind je hier!