SP in het College

31 mei 2018

SP in het College

Voor het eerst in de geschiedenis van Sittard-Geleen zit de SP in het college!

"Samen duurzaam" luidt de titel van het coalitie akkoord wat vanmiddag gepresenteerd is en waar de afgelopen tijd door verschillende partijen hard aan gewerkt is! Samen met GOB, Groen Links, DNA, PvdA, VVD en SPA, de oppositie en de inwoners van onze gemeente gaan wij werken aan een gemeente waar werken loont - zonder dwang, met minder regels en waar de gemeente er weer is voor haar inwoners

Uit het stadhuis - in de stad, dorp, wijk, buurt en niet enkel de vuilnisophaler. Met haar inwoners, samen naar een duurzame gemeenschap en toekomst! Niet van bovenaf dicterend, maar van onderaf verbindend. Wij zijn er klaar voor!

Voor de SP wordt Felix van Ballegooij wethouder met de portefeuille Sociale zaken en Leefbaar wonen. Hij was eerder fractie-voorzitter van de SP in de provinciale staten en van de SP in Roermond. De afgelopen tijd was hij werkzaam als kabinetschef bij de gemeente Sint Anthonis in Noord-Brabant.

Tot ziens bij de 'stadsronde of het plein'. Daar waar u om de twee weken van harte welkom bent om mee te denken en te praten!