SP-stemmers bedankt!

20 maart 2014

SP-stemmers bedankt!

Drie zetels, de vierde partij van Sittard-Geleen! Naast het huidige raadslid, Marleen van Rijnsbergen, zullen Mark Hayen en Ivo Tillie de fractie komen versterken. We zijn ongelooflijk trots en blij dat zoveel mensen hun vertrouwen hebben uitgesproken in de SP. SP-stemmers, bedankt!

Reacties

Goed gedaan! Vertrouwen in deze tijd is belangrijk! Tijd voor bezinning, duidelijke sociale en solidaire maatregelen en keuzes die mensen echt sterker maken en gelijkwaardigheid creeeren voor iedereen! Marleen, Mark en Ivo Succes de komende raadsperiode! Voor alle inwoners zullen jullie je hard en met SP-visie inzetten. Sp - stemmers bedankt! O ja als even kan, accepteer geen enkel geval van uitzetting ouderen uit verzorgingshuizen c.q. hun inmiddels eigen plekje dus! Een van de grootste schandaligste keuzes die uitgevoerd wordt.

Van harte gefeliciteerd met deze overwinning, maar er blijft nog genoeg werk over om in de toekomst nog groter te worden.
Het begin is gemaakt......!!!

Geweldig gedaan. Proficiat!

..... en toen waren het er drie :)
Heel veel succes! En vele strijdbare jaren in de raad en op straat!