ALV 2017 - Nieuw enthousiast bestuur gekozen

12 juni 2017

ALV 2017 - Nieuw enthousiast bestuur gekozen

Op maandag 12 juni is een nieuw bestuur gekozen voor de afdeling Sittard-Geleen. Een team van negen gaat enthousiast aan de slag om de afdeling vorm te geven voor de komende twee jaar.

In het Multifunctioneel Centrum Sanderbout Onger de 2 tores werd maandagavond het nieuwe bestuur unaniem gekozen dat voor de komende twee jaar leiding gaat geven aan de afdeling. Emil Jacobs neemt het stokje van voorzitter over van Andy Dijkstra die deze functie tien jaar heeft bekleed.

Andy blijft wel nog in het bestuur, als algemeen bestuurslid. Ook oudgedienden Tom Baars en Mark Hayen werden herkozen in deze rol. Chris en Theo Habets werden bedankt voor hun inzet in het vorige bestuur.

Verder is er vooral nieuw bloed in de afdeling: Dré Claassen werd gekozen als organisatiesecretaris. Juliet Boshouwers, Kay van der Schaaf, Jan van Prooijen en Bob Ruers werden ook gekozen als algemeen bestuurslid.

Met dit nieuwe bestuur is er genoeg werk aan de winkel: zo werd er uitgebreid gesproken over de actie in de Baandert waar we binnenkort weer de wijk in zullen trekken en in samenwerking met het actiecomité duidelijk zullen maken dat er op die plek echt geen nieuwbouw gewaardeerd wordt. Ook werd er stilgestaan bij het politiek café Sluit Tihange, die we komende woensdag zullen houden.

Met dit nieuwe bestuur is een goed fundament gelegd. Voorwaarts!