Protest in Sittard-Geleen: SP plakt eerste posters!

20 januari 2011

Protest in Sittard-Geleen: SP plakt eerste posters!

PS2011 Eerste posters SP Sittard-Geleen

Op 19 januari heeft Marleen van Rijnsbergen, de nummer 2 op de SP-kandidatenlijst voor de komende Statenverkiezingen, de eerste verkiezingsposters opgehangen in Sittard-Geleen. Samen met Mark, Marcel en Stefano heeft ze een vijftal zuilen voorzien van onze boodschap 'Protest!'. "De campagne voor de komende Statenverkiezing staan voor ons in het teken van protest. Rutte heeft aangegeven dat de Statenverkiezingen een eerste test zijn voor zijn kabinet. Die test kan hij krijgen, maar wat de SP betreft wordt dit een pro-test!", aldus van Rijnsbergen.

Het protest richt zich niet alleen tegen het landelijk beleid, maar ook tegen het huidige beleid in de provincie. "Het wordt tijd dat er een andere wind gaat waaien in het provinciehuis. Het moet afgelopen zijn met de stoffige machtspolitiek van het CDA. Het is tijd voor een frisse wind, voor Nieuwe Kracht. Het is tijd voor power, pit en passie van de SP!"